FAQ - Usein kysytyt kysymykset

Päivitetty 2023-07-19

FREIGHT

Milloin lähetätte tavarani?

-Lähetämme tilaukset maanantaista perjantaihin. Ennen kello 12:ta tehdyt tilaukset lähetetään yleensä samana päivänä. Toimitusaika on yleensä 2-3 työpäivää, mutta harvoissa tapauksissa se voi olla pidempi, esim. juhlallisina aikoina. Tilauksia ei lähetetä viikonloppuisin tai juhlapyhinä.

Tarjoatteko noutopalvelua?

Nouto Bromöllan alueella sujuu hyvin. Lähetä sähköpostia osoitteeseen info@candyplanet.se sopiaksesi tapaamisesta. On tärkeää, että liität sähköpostiviestissäsi olevan tilausnumerosi.

Miten lähetät pakettini?

Lähetämme kaikki tilauksemme kovassa pahvissa, jonka ympärillä on paperia vahinkojen välttämiseksi. Hauraat tuotteet, kuten tölkit tai lasipullot pakataan kuplamuoviin vahinkojen estämiseksi. Tuotteissamme voi kuitenkin joissakin tapauksissa olla pieniä vikoja, kun ne saapuvat perille. Peruuttamisoikeutta / valitusoikeutta ei voida käyttää seuraavista syistä pienet vauriot, kuten purkissa on pieniä kolhuja / pakkaus on puristunut nurkasta.

Teetkö yhteisrahtia?

Maksat vain 49:- toimituskulut riippumatta siitä, kuinka paljon tilaat. Tämä mukautetaan automaattisesti kassalla. Jos olet vahingossa jakanut ostoksesi kahteen tilaukseen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, niin hyvitämme toisen toimituskuluista.

Saanko seurantanumeron, kun lähetätte pakettini?

Saat seurantanumeron sähköpostiisi. Huomaa, että tämä sähköposti voi saapua jopa 48 tuntia tilausvahvistuksen jälkeen, ja se tulee suoraan kuljetusyhtiön osoitteesta.

Jos haluat nähdä pakettisi tilan suoraan puhelimeesi, lataa sovellus “Mina Paket”.

En ole saanut pakettiani

  1. Tarkista, että osoitteesi on oikein tilausvahvistuksessa.
  2. Tarkista seurantalinkki, joka lähetetään sähköpostiisi kyseiseltä kuljetusyhtiöltä / “My Parcels” -sovelluksesta.
  3. Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@candyplanet.se

Olen antanut väärän osoitteen, lähetetäänkö paketti väärin?

Jos olet antanut virheellisen osoitteen, paketti palautetaan meille.
Tämä kestää yleensä 2-3 viikkoa. Lähetämme sitten uuteen osoitteeseen ja veloitamme uudet toimituskulut. Osoitteen korjauksia varten ota yhteyttä osoitteeseen info@candyplanet.se

Jos pakettia ei palauteta meille, sinun on otettava yhteyttä kuljetusyhtiöön mahdollisimman pian. Candy Planet Sweden ei palauta tilausta seuraavista syistä virheellinen osoite.

Voitteko lähettää muuhun kuin omaan osoitteeseeni?

-Lähetämme mieluiten osoitteeseen, jonka annat kassalla. Jos haluat, että paketti lähetetään toiseen osoitteeseen, ota yhteyttä osoitteeseen info@candyplanet.se. Huomioithan, että paketti saattaa olla jo lähetetty, kun sähköpostisi lähetetään. Emme takaa, että näemme sähköpostisi ostoksen jälkeen, joten on tärkeää, että kassalla oleva osoite on ajan tasalla.

OSTO/MAKSU

Pitääkö minun maksaa lasku ennen kuin lähetätte tavarani?
-Ei, laskulla tapahtuvan tilauksen kauneus on siinä, että tuotteet lähetetään välittömästi, ja sinulla on aikaa saada ne kotiin ja tarkistaa, että kaikki on tuotekuvassa sovitulla tavalla, ennen kuin maksat laskun.
Maksu on mahdollista suorittaa erissä, haluttaessa myös laskulla. Tähän sitoudut näytteilleasettajan kanssa etkä meidän myymälän kanssa.

Mitä maksutapoja tarjoatte?

-Käytämme Klarna-kassaa, joka sisältää seuraavat:
-Luottokortti
-Wish
-osamaksu
-Lasku

Poistitte tuotteen tilauksestani, miksi?

Joskus tapahtuu, että varastovirhe näyttää liikaa varastossa olevaa tavaraa, jota ei ole fyysisesti hyllyssä. Tämä voi johtua järjestelmässämme olevista virheistä. Jos tuotteella on pieni vaikutus tilaukseesi, poistamme sen. Tämä johtuu siitä, että meillä on pitkät toimitusajat Yhdysvalloista, emmekä voi taata, milloin tuote saapuu jälleen (noin 2-16 viikkoa). Emme koskaan veloita sinua tavaroista, jotka poistamme tilauksesta, vaan ainoastaan siitä, mitä todella lähetämme.

Tuotteet ja palvelut

Kortin päivämäärä/takuu

Suurin osa tuotteistamme ei ole vanhentunut. Jos tuote on ylittänyt tämän päivämäärän, mainitsemme sen tuotekuvauksessa sekä alennetun hinnan.

Miksi elintarvikkeisiin ei ole peruuttamisoikeutta?

Karkkienne laatu on meille tärkeää. Siksi tuotteemme varastoidaan omissa varastoissa, jotka ovat meidän hallinnassamme ja valvonnassamme. Heti kun tuote lähtee varastostamme ja on ollut yksityisasiakkaan kotona, emme voi enää taata tuotteen asianmukaista säilytystä.

Esimerkiksi virheellisesti lähettämämme ja meille takaisin tulleet tavarat tuhotaan välittömästi eikä niitä koskaan myydä sinun turvallisuutesi vuoksi.

Asiakkaana sinulla ei ole peruuttamisoikeutta elintarvikkeisiin.

MUUT

Ostatteko tavaroita asiakkaan pyynnöstä?

-Asiakkaasi ovat tärkein voimavaramme, ja kuuntelemme sinua mielellämme. Oletko sinä
kiinnostunut tuotteesta, joka ei ole valikoimassamme, lähetä sähköpostia
pyynnöt osoitteeseen info@candyplanet.se, ja otamme sähköpostisi huomioon. Kanootti
myös vähemmän konkreettisia ehdotuksia, kuten enemmän sipsejä / enemmän amerikkalaisia makeisia.